Politika zamjene i reklamacije
Razumijemo da se ponekad može dogoditi da napravite grešku prilikom kupovine ili da niste u potpunosti zadovoljni s proizvodom koji ste dobili. Upravo zato, želimo vam osigurati da je zamjena artikala kod nas jednostavna.
Važno je napomenuti da vršimo strogu kontrolu kvalitete na svim proizvodima koje nudimo u našem web shopu. To nam omogućuje da osiguramo da su svi artikli koji izlaze iz našeg skladišta u ispravnom stanju i u skladu s vašim očekivanjima.
Ako ste odlučili zatražiti zamjenu, imate rok od 24 sata od prijema vaše narudžbe da završite sa procedurom povrata ili zamjene. Važno je da proizvod bude vraćen u originalnom stanju kako bismo mogli odobriti zamjenu ili povrat. Uzimajući u obzir vašu povratnu pošiljku, molimo vas da se pobrinete da proizvod bude u istom stanju kao i prilikom isporuke, s originalnom ambalažom i svim pripadajućim dijelovima.
Molimo vas da imate na umu da, ukoliko primijetimo da proizvod ima oštećenje koje nije nastalo prijevozom ili zbog nepravilne upotrebe, nećemo ga moći zamijeniti. Vaše razumijevanje u vezi s tim bit će nam od velike pomoći kako bismo osigurali pravedan postupak za sve kupce.
Kako bismo što brže i jednostavnije pokrenuli proces zamjene ili povrata proizvoda, molimo vas da ispunite brzi obrazac koji smo pripremili na našoj web stranici. Nakon što ga ispunite, dobit ćete mail o prijemu vašeg zahtjeva a dalje ćete dobijati daljnje informacije o statusu vaše zamjene.
Nakon što primimo vašu povratnu pošiljku i utvrdimo da je proizvod u ispravnom stanju, izvršit ćemo zamjenu proizvoda.
Proces povrata obično traje od 1 do 7 radnih dana, ovisno o brzini dostave pošiljke i obradi povrata. U tom razdoblju ćemo se pobrinuti da sve bude ispravno zabilježeno i da dobijete zamjenu što je prije moguće.
Prilikom prijema robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Molimo Vas da provjerite primljene artikle a ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite vašem prodavaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.
Kako bismo olakšali proces povrata ili zamjene proizvoda, važno je da adekvatno zapakirate artikal prije nego što ga pošaljete natrag. Preporučujemo vam da koristite originalnu ili odgovarajuću ambalažu kako biste osigurali da proizvod stigne do nas u istom stanju kao što je i napustio naše skladište. Obratite pažnju na zaštitu proizvoda od oštećenja tijekom transporta, koristeći adekvatnu zaštitnu ambalažu po potrebi.
Nakon što ste spremili paket, mi ćemo organizirati brzu poštu koja će doći na vašu adresu radi preuzimanja paketa. Možete očekivati da će kurir doći na dogovoreno vrijeme kako bi preuzeo vašu pošiljku. Važno je da budete dostupni za predaju paketa kuriru. Trošak zamjene paketa snosi kupac.
14.00 km košta usluga zamjene paketa.
REKLAMACIJA
Reklamaciju artikla vršite uz priložene fotografije oštećenja ili nedostatka na artiklu. Molimo da reklamaciju prijavite najduže u roku od 2(dva) sata od prijema pošiljke.
Naknadno prijavljena oštećenja ne uvažavamo.
Za naknadno prijavljene reklamacije ne snosimo trošak poštarine, te je isti artikal potrebno vratiti na pregled, te na osnovu stanja proizvoda donosimo zaključak o uvažavanju reklamacije.
Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice vezane za vraćanje ili reklamaciju, slobodno nas kontaktirajte. Naša korisnička služba stoji vam na raspolaganju i rado će vam pružiti sve potrebne informacije i podršku.